piątek, 16 listopada 2012

Szkolenie w Tortowni :)

I udało się :)
Wzięłam udział w cudownym szkoleniu zorganizowanym przez Tortownię.
A raczej wygrałam w konkursie, do którego zgłosiłam moje ciasteczka w czerwone maki.

To było już trzecie moje szkolenie w Tortowni i jak zwykle atmosfera była cudna, a prowadzący niesamowici - Agnieszka Klimczak i Tadeusz Branecki :)

W szkoleniu wzięło udział jeszcze siedem kulinarnych blogerek, a gościem specjalnym była przesympatyczna Ania Mucha , torcik jaki zrobiła możecie zobaczyć na jej blogu. Wyszedł super !!!

Później załączę zdjęcia :)

A oto obiecane zdjęcia - pierwsze oczywiście z honorowym gościem :)
Zdjęcia z blogującymi koleżankami (później będzie więcej) ;)
    








A taki był efekt szkoleniowej pracy :)







4 komentarze:

  1. O jak zazdroszczę mi się nie udało, może następnym razem...czekam niecierpliwie na relację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam było niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :-) Miło było Cie poznać :-) pozdrawiam serdecznie
    Karolina
    http://lukrowefantazje.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy w takim babskim fajnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń